Türkiye'nin 3 Yıldır en çok tercih ettiği ve güvendiği Sosyal Medya Hizmetleri Ajansı Takipcim.com.tr' ye Hoşgeldin -  +902129637989 | destek@takipcim.com.tr

Instagram butik hesabı nasıl açılır?

Instagram butik hesabı nasıl açılır?
İçindekiler

    Instagram butik hesabı nasıl açılır? Butik hesabı açmak ve bu tür bir hesabı işletmek isteyen pek çok kullanıcı bulunuyor.

    Instagram, günümüzde Facebook kadar büyük olan ve milyarlarca aktif kullanıcıya ev sahipliği yapan bir platform. 2010 yılında iki geliştirici tarafından kurulan Instagram, o zamanlar henüz çok büyük olmasa da zamanla milyonlarca kullanıcıya ulaştı. Facebook tarafından dikkat çeken bu büyüme Instagram’ın Facebook’a katılmasını sağladı. Facebook ile birlikte hızlı bir büyüme yaşayan Instagram, kısa sürede milyarlarca kullanıcıya hitap etmeye başladı.

    Böylesine bir platformun bir anda milyarlarca kullanıcıya ulaşması ve daha fazla etkileşim alması firmaların ve diğer kullanıcıların da dikkatini çekti. Eskiden internetten para kazanmak bu kadar kolay değilken artık internetten iş yapmak sıradan bir hale gelmiş durumda. Zaman ilerledikçe teknoloji gelişiyor, internet fırsatları da artıyor. Instagram, kullanıcılara güzel fırsatlar sağlayan sosyal medya ağlarından birisi.

    Instagram butik hesabı nedir?

    Butik, normalde giysi ürünleri satan mağazalara verilen isim. Instagram’da ise butiğin anlamı daha farklı bir hale bürünmüş durumda. Instagram butik hesabı, satış yapan mağazaları belirtmek için kullanılıyor. Örneğin bir butik hesabında ürün satışı yapılabiliyor, müşterilere bilgi sunulabiliyor.

    Instagram butik hesabı açmak isteyen bir kullanıcı henüz bu konuda profesyonel değil ise butik hesabı açması için yapması gerektiği bazı şeyler bulunuyor. Instagram’da butik hesabı açmak normal bir sayfa açmak kadar kolay fakat bu konuda dikkat edilmesi gereken bir durum bulunuyor.

    Instagram butik hesabı nasıl açılır?

    Daha yüksek kazançlar elde etmek isteyenlerin tercihi olan Instagram butik hesabı açmak için öncelikle bir marka belirlemek gerekiyor. Marka adını belirlerken telife girmemesi için daha önce kullanılmamış bir adın seçilmesi doğru olur. Hatta isteğe bağlı olarak bu markanın patenti dahi alınabilir. Marka ismi belirlendikten sonra hemen Instagram uygulamasına girip uygulamada kayıt kısmına gelinmeli.

    Kayıt işlemi sırasında markanın adının doğru bir şekilde yazıldığına dikkat edilmeli. Marka ismi ile aynı bir isim kullanmak gelecekte markanın isminin başka kullanıcı tarafından alınıp dolandırıcılık yaşanmamasını sağlayabilir. Çünkü bazı kullanıcılar markanın ismi ile aynı isme sahip kullanıcı adlarını araştırıyor olabilir. Büyük bir sayfa oldukça bu durumun önemi daha da artıyor.

    Marka ismi belirlendikten sonra artık sıra diğer ayarları yapmaya geldi. Öncelikli olarak kayıt işlemini doğru bir şekilde ve düzgünce tamamlamak gerekiyor. Kayıt işlemi sonrasında artık Instagram sayfası hazır hale geliyor. Eğer işletme hesabına geçilmediyse Instagram sayfasının işletme hesabı olarak belirlenmesi gerekiyor.

    Instagram’a girdikten sonra uygulama ayarlarına girmek gerekiyor. Ayarların en altında işletme hesabına geçme seçeneği yer alacak. Bu seçeneğe tıkladıktan sonra işletme ile ilgili detaylı bilgilerin girilmesi gerekiyor. Bu adımları uygulayan kullanıcılar artık Instagram’da bir işletme hesabına sahip oluyor.

    Butik hesabın dikkat etmesi gereken noktalar

    Instagram, çok büyük bir platform olmasına karşın rekabetin de bol olduğu bir yer. Bundan dolayı bir Instagram profilinin ne kadar iyi olduğu önemli bir durum. Instagram profili ne kadar güzel bir şekilde düzenlenirse profilin diğer kullanıcılar tarafından çekiciliği de bir o kadar artar. Dediğimiz gibi platformda milyarlarca kişi var ve birçoğu kendini öne çıkarmak için uğraşıyor. Diğer kullanıcılardan farklı ve etkileyici olmak öne çıkmanın önemli kuralları arasında. Bu konuda önemli olan özgün bir fikir üretmek. Fikirler, çağlar boyunca insanların daha çok gelişmesine ve yeni buluşlar üretmesine sebep oldu. Instagram’da da bu gibi detaylara dikkat ederek bir iş yapmak gerekiyor.

    Profesyonel bir şekilde Instagram hesabı yönetmek isteyen bir kullanıcı hesabın profil kısmına önem göstermeli. Profil, bir hesabın olmazsa olmazlarından. Çünkü kullanıcılar Instagram’da bir gönderiye denk gelince ve özellikle bir ürün gönderisi ise mağazayı incelemek için profile girebilir. Bundan dolayı profilin özenli bir şekilde düzenlenmesi, detaylı bir şekilde ayarlanması gerekir.

    Profilde dikkat edilmesi gereken detaylardan birisi profil görüntüsü olmakta. Profil görüntüsü profilin üst kısmında yer alıyor. Profilin üst kısmında yer alan profil görüntüsü diğer kullanıcılara en iyi şekilde görünmeli. Bir profil görüntüsü seçerken o profil görüntüsünün mağazaya en iyi şekilde yakışması lazım. Bu konuda yapılabilecek en doğru işlem bir marka logosu belirlemek ve marka logosunu profile yerleştirmek. Şunu da söylemeliyiz ki marka logosunu profile yerleştirirken düzgün bir şekilde ve ortalayarak koymak gerekiyor. Bu konuda dikkat edilmesi gereken bir diğer konu marka logosunun mağazanın temasına uygun olması. Bu sayede mağaza daha güzel görünür.

    Instagram butik hesabı nasıl açılır?” konusuna kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bir Instagram profilinde önemli olan kısımlardan birisi de profilin üst kısmında yer alan bio yani biyografi kısmı. Kullanıcılar arasında bio olarak bilinen bu kısmın asıl adı biyografi olarak geçiyor. Bu kısım işletme hesaplarında biyografi amaçlı değil bilgi vermek amaçlı kullanılıyor. Bio kısmına mağazanın profiline girenleri karşılayacak doğru bir yazı yazılmalı. Örneğin mağaza hakkında kısa bilgiler verilebilir. Misal mağazanın kargo destekleyip desteklemediği, kargo ücretlerinin kaç lira olduğu veya ücretsiz kargo imkanının olup olmadığı, ürünlerin ödeme yöntemleri gibi bilgiler müşterilerin mağaza hakkında daha fazla bilgi sahibi olmasını sağlıyor.

    Instagram profilinin dikkat çeken kısımlarından birisi de öne çıkan hikayeler olmakta. Birçok butik hesabı öne çıkan hikayeler kısmını bilgi amaçlı kullanabiliyor. Örneğin kullanıcılar ödeme yöntemleri kısmı için özel bir kategori açıyor, mağaza ile ilgili bilgiler için özel bir kategori oluşturuyor, kargo ile ilgili özel bir kategori açıyor veya kampanyalar ile ilgili bir kategori oluşturup kullanıcıları bilgilendiriyor. Bir Instagram hesabı kurarken bu gibi özelliklerden yararlanmak mağaza hesabının daha profesyonel görünmesine ve daha iyi hizmet vermesine imkan tanıyacak. Şu bilgiyi de vermek gerekiyor ki Instagram’da öne çıkan hikayeler özelliğinden yararlanırken hikayenin tasarımının da güzel olması önemli bir detay.

    Instagram mağaza sayfasında önemli olan kısımlardan birisi de yapılan paylaşımlar olmakta. Butik hesap için paylaşımlar yaparken paylaşımların tasarımının yani temasının uygun bir şekilde olması gerekiyor. Her bir paylaşımın özenle yapılması, kullanıcılar tarafından beğeni ile karşılanması kullanıcıları mağazaya çekecek bir faktör. Daha sonra tema değişikliği yapıldığında yeni paylaşımlar bu tasarıma göre yapılır fakat genel olarak aynı tasarımı veya benzer tasarımları kullanmak en mantıklı karar olacak.

    Butik hesabı için şartlar gerekiyor mu?

    Milyarlarca aktif kullanıcıya sahip olan Instagram’da butik hesabı kurup diğer kullanıcılara ürün satmak güzel bir fikir olabiliyor. Çünkü Instagram’da popüler olmak için Instagram takipçi ve beğeni gibi hizmetler yeterli oluyor. Instagram’da butik hesabı açmak isteyen kullanıcılar herhangi bir şartın gerekip gerekmediğini de belirtiyor. Butik hesabı açarken bir şart gereksinimi bulunmuyor. Doğrudan butik hesabı açmak mümkün.

    Bu konuda sizler için “Instagram butik hesabı nasıl açılır?” sorusuna cevap verdik. Umarız sizin için yararlı bir konu olmuştur.

    Son Güncelleme: 04 Mart 2021

    Önceki

    Güvenilir Youtube Abone Satın Al

    Sonraki

    Şifresiz Ücretsiz Twitter Takipçi

    Yorum Yap
    Haydi! Hizmetimizi yorumla. Bu sayede diğer müşterilere de hizmetimizi anlatmış olup, yardımcı olmuş olursun :)
    Case
    subscibe
    İstanbul’dan bir kişi
    100 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 5 Dakika önce.

    Aydından’dan bir kişi
    1000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 10 Dakika önce.

    İstanbuldan’dan bir kişi
    1000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 2 Dakika önce.

    Bursa’dan bir kişi
    1000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 15 Dakika önce.

    Ankara’dan bir kişi
    2000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 1 Dakika önce.

    Ortaca’dan bir kişi
    250 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 3 Dakika önce.

    Payas’dan bir kişi
    500 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 4 Dakika önce.

    Ordu’dan bir kişi
    5000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 11 Dakika önce.

    Edirne’den bir kişi
    5000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 2 Dakika önce.

    Çanakkale’den bir kişi
    10000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 1 Dakika önce.

    İzmir’den bir kişi
    2000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 3 Dakika önce.

    Denizli’den bir kişi
    2000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 2 Dakika önce.

    Bursa’dan bir kişi
    1000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 10 Dakika önce.

    Artvin’den bir kişi
    10000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 15 Dakika önce.

    Hakkari’den bir kişi
    1000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 2 Dakika önce.

    Aydın’dan bir kişi
    5000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 5 Dakika önce.

    İzmit’den bir kişi
    2000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 15 Dakika önce.

    Kars’dan bir kişi
    5000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 10 Dakika önce.

    Kocaeli’den bir kişi
    1000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 5 Dakika önce.

    Fethiye’den bir kişi
    2000 Adet Türk Takipçi Satın Aldı.

    Yaklaşık 12 Dakika önce.

    Antalya’dan bir kişi
    2000 Adet Türk Beğeni Satın Aldı.

    Yaklaşık 9 Dakika önce.